جهان ورزش | ایران اینترنشنال (2024)

Table of Contents
درآمد پرسپولیس از فروش عبدالکریم حسن؛ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به‌اضافه اردوی قطر ۳روز پیش از المپیک پاریس؛ پرافتخارترین ورزشکار بریتانیا به دلیل بدرفتاری با اسب، کنار کشید پرسپولیس اعلام کرد؛ قرارداد گئورگی گولسیانی یک فصل تمدید شد قرعه‌کشی لیگ برتر بیست چهارم؛ دربی تهران در هفته ششم،‌ استقلال-سپاهان در هفته آخر بلوای تخت‌خواب‌های ضدسکس در دهکده المپیک ۲۰۲۴ پاریس افشاگری فارس؛ مجری معروف تلویزیون، نایب‌رییس فدراسیون و رییس هیات فوتبال تهران احضار شدند آلمدین زیلیکیچ، وینگر اهل بوسنی به استقلال پیوست فلیکس سانچز پس از باخت به آرژانتین، سرمربی السد قطر شد ایگور پوستونسکی، هافبک کروات به تراکتور پیوست افشاگری درویش: به ترابی پیشنهاد ۳۵ میلیاردی دادیم، گفت نصف پیشنهاد تراکتور هم نیست شهریار مغانلو به اتحاد کلبا امارات پیوست باشگاه رسما اعلام کرد؛ شهریار مغانلو از سپاهان جدا شد، احتمالا به امارات می‌رود بازیکن تیم ملی هاکی استرالیا انگشتش را قطع کرد تا به المپیک پاریس برسد! استقلال اعلام کرد؛ قرارداد زبیر نیک‌نفس یک فصل دیگر تمدید شد درخواست عبدالکریم حسن از پرسپولیس: نیم فصل فوق‌العاده‌ای بود،‌ اجازه بدهید به کشورم برگردم عزل دبیر هیات فوتبال تهران؛ زمینه‌چینی برای افشای یک فساد جدید در فوتبال ایران؟ تصمیم تازه برای لیگ برتر؛ بازی‌های استقلال و پرسپولیس در تختی فقط پنجشنبه و جمعه و زیر نور اورژانس درباره مرگ یک موتورسوار در شهران: ترافیک بود، ۳۵ دقیقه دیر رسیدیم نه ۹۰ دقیقه جلسه بی‌نتیجه برای حاضران در آسیا؛ نه سقف بودجه زیاد شد و نه سهمیه بازیکنان خارجی تصمیم عجیب برای لیگ برتر؛ استادیوم اکباتان بدون تماشاگر ماند،‌ امکان مماشات وجود دارد! پربیننده‌ترین ویدیوها شنیداری پادکست‌ها References
جهان ورزش | ایران اینترنشنال (1)جهان ورزش | ایران اینترنشنال (2)

درآمد پرسپولیس از فروش عبدالکریم حسن؛ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به‌اضافه اردوی قطر

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با الوکره قطر به توافق رسیده است و رضایت‌نامه عبدالکریم حسن،‌ مدافع قطری خود را در ازای یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و «همه هزینه‌های برپایی یک اردو در قطر و یک بازی دوستانه» صار می‌کند. به این موارد، مبلغ ۱۴۰ هزار دلار در صورت قهرمانی الوکره اضافه می‌شود.

۳روز پیش از المپیک پاریس؛ پرافتخارترین ورزشکار بریتانیا به دلیل بدرفتاری با اسب، کنار کشید

پرسپولیس اعلام کرد؛ قرارداد گئورگی گولسیانی یک فصل تمدید شد

قرعه‌کشی لیگ برتر بیست چهارم؛ دربی تهران در هفته ششم،‌ استقلال-سپاهان در هفته آخر

بلوای تخت‌خواب‌های ضدسکس در دهکده المپیک ۲۰۲۴ پاریس

افشاگری فارس؛ مجری معروف تلویزیون، نایب‌رییس فدراسیون و رییس هیات فوتبال تهران احضار شدند

آلمدین زیلیکیچ، وینگر اهل بوسنی به استقلال پیوست

  • فلیکس سانچز پس از باخت به آرژانتین، سرمربی السد قطر شد

    با اعلام باشگاه السد قطرَ فلیکس سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر و اکوادور، به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. سانچز،‌ با اکوادور در یک‌چهارم نهایی کوپاآمریکا به آرژانتین باخت و پس از آن این تیم را ترک کرد. او تیم ملی قطر را در سال ۲۰۱۹ برای نخستین بار قهرمان آسیا کرد.

    سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۲

  • ایگور پوستونسکی، هافبک کروات به تراکتور پیوست

    باشگاه تراکتور اعلام کرد با «ایگور پوستونسکی» هافبک ۲۹ ساله اهل کرواسی، قرارداد بسته است و او به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه شد. پوستونسکی که سابقه بازی برای واراژدین، زاگورِچ، اینتر زاپرشیچ و اچ.ان.کی گوریتسا کرواسی را دارد در فصل گذشته ۸ گل برای واراژدین زده است.

    سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۲

  • افشاگری درویش: به ترابی پیشنهاد ۳۵ میلیاردی دادیم، گفت نصف پیشنهاد تراکتور هم نیست

    رضا درویش،‌ مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی گفت: «آخرین پیشنهاد ما به مهدی ترابی ۳۵ میلیارد تومان بود اما او گفت این پول نصف مبلغ تراکتور هم نیست. سال گذشته قرارداد ترابی از همه بیشتر بود حتی از بیرانوند. خیلی‌ها بودند که لوگو بوسیدند، اما به دنبال مسائل دیگری رفتند.»

    سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۲

  • شهریار مغانلو به اتحاد کلبا امارات پیوست

    شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته سپاهان با قراردادی دو ساله به اتحاد کلبا امارات پیوست و هم‌تیمی مهدی قایدی شد.

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • باشگاه رسما اعلام کرد؛ شهریار مغانلو از سپاهان جدا شد، احتمالا به امارات می‌رود

    باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار پوستری، به طور رسمی جدایی شهریار مغانلو را اعلام کرد. گفته شده مغانلو پس از مذاکره با تیم فوتبال اتحاد کلبا به توافق نهایی رسیده به زودی راهی امارت می‌شود.

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • بازیکن تیم ملی هاکی استرالیا انگشتش را قطع کرد تا به المپیک پاریس برسد!

    متئو داوسون، بازیکن تیم ملی هاکی استرالیا، تصمیم گرفت تا بخشی از انگشتش را قطع کند تا بتواند در المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کند.این تصمیم پس از شکستگی انگشت انگشتری دست راست او گرفته شد، پزشکان به داوسون دو گزینه پیشنهاد دادند؛ یا روند طبیعی درمان یا اینکه بخشی از انگشتش را قطع کنند.

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • استقلال اعلام کرد؛ قرارداد زبیر نیک‌نفس یک فصل دیگر تمدید شد

    باشگاه استقلال اعلام کرد قراداد زبیر نیک‌نفس هافبک میانی و دفاعی این تیم، به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. این چهارمین فصل حضور نیک‌نفس در استقلال است.

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • درخواست عبدالکریم حسن از پرسپولیس: نیم فصل فوق‌العاده‌ای بود،‌ اجازه بدهید به کشورم برگردم

    عبدالکریم حسن، مدافع پرسپولیس پس از چند هفته شایعه درباره جدایی یا ماندن در این تیم، نوشته است: «من یک نیم فصل فوق العاده را با پرسپولیس تجربه کردم. هفته‌هایی تکرار نشدنی. اما حالا سرنوشتی من رقم خورده تا بعد از سال ها در کشورم بازی کنم، اجازه بدهد تا از این فرصت استفاده کنم.»

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • عزل دبیر هیات فوتبال تهران؛ زمینه‌چینی برای افشای یک فساد جدید در فوتبال ایران؟

    خبرگزاری فارس،‌ وابسته به سپاه پاسداران، در خبر کوتاهی درواکنش به برکناری عباس تیموری از هیات فوتبال تهران نوشت: «او که در ماه‌های اخیر چندبار در جلسه کمیته اخلاق شرکت کرده به دلیل برخی ابهامات مربوط به واگذاری تیمها و پرونده‌ای فوتبالی خارج از استان تهران شرایط پیچیده‌ای داشت.»

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • تصمیم تازه برای لیگ برتر؛ بازی‌های استقلال و پرسپولیس در تختی فقط پنجشنبه و جمعه و زیر نور

    تسنیم به نقل از داود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر نوشته: «بازی‌های استقلال و پرسپولیس به‌جز دربی و بازی با سپاهان و تراکتور، تا پایان فصل در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد. با دستور تاج، بازی‌ها فقط روزهای پنجشنبه و جمعه و زیر نور برگزار می‌شود.»

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • اورژانس درباره مرگ یک موتورسوار در شهران: ترافیک بود، ۳۵ دقیقه دیر رسیدیم نه ۹۰ دقیقه

    اورژانس تهران در واکنش به مرگ مهدی گلچه، موتورسوار رشته کراس به دلیل دیر رسیدن اورژانس اعلام کرد: «با توجه به حجم بالای ترافیک و مسیر دشوار دسترسی به مصدوم، کارشناسان اورژانس در کدت ۳۵دقیقه در محل حاضر شدند. بعد از بررسی و اقدامات لازم، راکب موتورسوار فاقد علائم حیاتی گزارش شد.»

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • جلسه بی‌نتیجه برای حاضران در آسیا؛ نه سقف بودجه زیاد شد و نه سهمیه بازیکنان خارجی

    تسنیم خبر داده که کارگروه نظارت بر قراردادها با درخواست افزایش سهمیه تعداد بازیکنان خارجی برای تیم‌های حاضر در مسابقات آسیایی (پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور) که در دیروز در جلسه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شد، مخالفت کرد و همان ۵+۱ باقی ماند.

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

  • تصمیم عجیب برای لیگ برتر؛ استادیوم اکباتان بدون تماشاگر ماند،‌ امکان مماشات وجود دارد!

    با وجود اینکه پیش از این مسئولان فدراسیون فوتبال مدعی بودند ورزشگاه دستگردی در اکباتان، استاندارد نیست و نمی‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد، سرپرست تیم هوادار از بازی در اکباتان خبر داد: «البته بازی با تیم‌های پرطرفدار را باید در ورزشگاه دیگری برگزار کنیم.»

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

بایگانی

پربیننده‌ترین ویدیوها

سنگ تمام «رهبر» در تحقیر پزشکیان

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۳۱

شلیک خامنه‌ای به قلب شعارهای پزشکیان؛ دفاع از مصوبه ضدبرجام و تعیین تکلیف برای وزرا

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۳۱

افزایش فشار بر زاکانی و رائفی‌پور

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

وضعیت کامالا هریس در نظرسنجی‌ها

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

عقب‌نشینی ظریف از موضع خود در خصوص اقدام راهبردی مجلس پس از سخنان خامنه‌ای

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۱

چشم‌انداز با مهدی مهدوی‌آزاد

خبر

۲۴ با فرداد فرحزاد

خبر

جدول پخش

شنیداری

پادکست‌ها

پادکست‌های بیشتر

اپلیکیشن‌ها
سرویس‌های پخش
فرکانس‌ها
جهان ورزش | ایران اینترنشنال (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Jerrold Considine

Last Updated:

Views: 5501

Rating: 4.8 / 5 (58 voted)

Reviews: 89% of readers found this page helpful

Author information

Name: Jerrold Considine

Birthday: 1993-11-03

Address: Suite 447 3463 Marybelle Circles, New Marlin, AL 20765

Phone: +5816749283868

Job: Sales Executive

Hobby: Air sports, Sand art, Electronics, LARPing, Baseball, Book restoration, Puzzles

Introduction: My name is Jerrold Considine, I am a combative, cheerful, encouraging, happy, enthusiastic, funny, kind person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.